Skip to the end of the images gallery Navigation umschalten
Skip to the beginning of the images gallery Navigation umschalten
Brand Equity and Brand Value
Explanation and Measurement
ePUB
234,6 KB
DRM: hartes DRM
ISBN-13: 9783848260959
Verlag: Books on Demand
Erscheinungsdatum: 08.10.2012
Sprache: Englisch
erhältlich als:
5,49 €
inkl. MwSt.
sofort verfügbar als Download
Bitte beachten Sie, dass Sie dieses E-Book nicht auf einem Amazon Kindle lesen können, sondern ausschließlich auf Geräten mit einer Software, die epub-Dateien anzeigen kann. Mehr Informationen
Um dieses DRM-geschützte E-Book lesen zu können, müssen Sie eine Adobe ID besitzen und eine Lesesoftware verwenden, die Adobe DRM verarbeitet. Mehr Informationen
Um dieses DRM-geschützte E-Book lesen zu können, müssen Sie eine Adobe ID besitzen und eine Lesesoftware verwenden, die Adobe DRM verarbeitet. Mehr Informationen
Du schreibst?
Erfüll dir deinen Traum, schreibe deine Geschichte und mach mit BoD ein Buch daraus!
Mehr InfosBrand equity and brand value are often used as synonyms. But that is wrong. While the brand value describes the monetary value of a brand the equity is a set of soft factors that increases or decreases utility associated with a product and changes the purchasing decisions of prospective customers. There are different approaches to measure the brand equity but all of them rely on a number of different variables that form a message together. There are also different approaches to measure or calculate the brand value. Unlike the measurement of the equity the measurement of the value has to result in a single value. While it does not seem to be possible to express brand equity in a single variable this is regularly done for brand value which also relies brand equity as an important factor. This implies that problems with the reliability of the brand values are to be expected. This booklet explains the terms in detail and shows the current status of equity and value measurement.
Eigene Bewertung schreiben
Es sind momentan noch keine Pressestimmen vorhanden.